Velkommen til Agder Energi Nett.

Kontakt oss

Les av din måler, oppdater din kontaktinformasjon og varslingstjenester m.m:

 

Benytt gjerne vårt kontaktskjema for å  komme raskt i kontakt med oss.

E-post
Du kan sende en e-post med spørsmål til oss.
kundesenter.nett@ae.no

Vårt kundesenter, telefon 38 60 72 72, er åpent hver ukedag fra klokken 09:00 til 14:00.
Hyggelige og dyktige kundekonsulenter hjelper deg med svar på det du måtte lure på.

Kontakt med kundesenter fra utlandet: +47 38 60 72 72blobid3.png

Feilmeldingstelefon
Vår feilmeldingstelefon  38 60 72 72 er døgnbemannet dersom feil i strømnettet skulle oppstå.

Brev
Vår postadresse til kundesenteret er:
Agder Energi Nett, Postboks 794 Stoa, 4809 Arendal .

Besøksadresse
Stoaveien 14, 4848 Arendal.
Kontakt oss på telefon 38 60 72 72 for å gjøre avtale om møtetidspunkt, i forkant av besøket. Mulige tidspunkter for besøk er:

Tirsdag kl 09:00 - 11:00
Torsdager kl 11:00 - 14:00

Pressekontakt
Vakttelefon for media er 97 79 22 22

 

 

Chat med oss
Ofte stilte spørsmål
Flytting
Endring av kontaktinformasjon
Fakturaspørsmål
Bygge/endre installasjon
Aktivering av HAN-port

INNFLYTTING

Ta kontakt med en strømleverandør som du ønsker å bruke. De vil hjelpe deg slik at du får avtale om kjøp av strøm. I tillegg vil de også sørge for at Agder Energi Nett får melding om din innflytting slik at du blir registrert med en nettleieavtale.

UTFLYTTING

Ta kontakt med din strømleverandør. Når de får beskjed om oppsigelsen så vil de også sørge for at Agder Energi Nett får melding slik at nettleieavtalen sies opp. Husk å gi beskjed så raskt som mulig for å unngå at du betaler for en bolig du har flyttet fra.

Det er din strømleverandør som skal utføre oppgaver knyttet til flytting og endring av strømabonnement samt svare på spørsmål om faktura, forbruk og priser. Endring av kontaktinformasjon sendes automatisk videre fra strømleverandør til nettselskap via en nasjonal datahub. Ta derfor kontakt med din strømleverandør.

Dersom du ikke har strømleverandør, eller skal endre/bestille varsling ved strømstans kan du gjøre det på Min side

De aller fleste mottar en samlet faktura for både strøm og nettleie fra sin strømleverandør. Det er derfor avsenderen av fakturaen som kan svare på fakturaspørsmål, betalingsavtaler og lignende.

Om du mottar faktura direkte fra oss, eller ønsker å se grunnlaget for din nettleiefaktura kan du logge inn på Min side og se den der.

Veldig mange tjenester utføres av installatører som er godkjent gjennom en prekvalifiseringsordning.
Dette gjelder blant annet ny installasjon og endringer i eksisterende anlegg i din bolig. Les mer om dette og se oversikt over prekvalifiserte installatører her

Du må bestille åpning av HAN-porten før den kan tas i bruk. Logg inn på Min side og velg skjema for HAN-port. Det vil ta inntil to uker fra du bestiller åpning av HAN-porten, til den er klar for bruk. Du får en e-post så snart HAN-porten er klar for bruk.